Bu makalenin içeriği açıkça altın seri rakı 35 lik hakkında konuşacak. altın seri rakı 35 lik hakkında bilgi ediniyorsanız, bu Tekirdağ Rakısı No.10 İncelemesi ve Testi. Sonuç? makalesinde altın seri rakı 35 lik hakkında bilgi edinelim.

Tekirdağ Rakısı No.10 İncelemesi ve Testi. Sonuç? içinde altın seri rakı 35 lik ile ilgili en eksiksiz içeriği kapsayan

Videoyu buradan görüntüleyin

Bu oneofakindbnb.com web sitesiyle, sizin için daha değerli bir anlayışa sahip olmak için altın seri rakı 35 lik dışında bilgi ekleyebilirsiniz. Oneofakindbnb sayfasında, sizin için her gün her gün yeni ve doğru içeriği güncelliyoruz, Sizin için en doğru bilgiye hizmet etmeyi umuyoruz, Kullanıcıların internette bilgileri mümkün olduğunca çabuk yakalayabilmelerine yardımcı olun.

Bazı açıklamalar altın seri rakı 35 lik ile ilgilidir

Ayrıcalıklardan yararlanmak için bu kanala katılın: “Harun KOÇALIOĞLU” isimli YouTube kanalımda; Günlük hayata dair pek çok içeriğin yanı sıra; Kullanmakta olduğum araç, hayatınızda size yardımcı olacak birçok pratik ve önemli bilgiye sahiptir. Özellikle “Araçlar”; birçok içerik ve paylaşım sizlere sunulmaktadır. Bunun yanı sıra Gezi, insan ve şehir, tatil manzaraları, yol kesimleri ile birlikte; Bakım, onarım, onarım, doğa ve özellikle köpekler; Ben onlara CAN diyorum. Hayvansal ve profesyonel silahlar, bıçaklar vb bir çok videom var. Görüntüleri elimden geldiğince ve elimden geldiğince bilgi eşliğinde siz değerli izleyicilerime sunuyorum. Kurgu olmadan, gönderilerimin çoğu doğaldır. Kanalıma destek olmanız benim için çok önemli. Beğenilerinizi, aboneliklerinizi ve paylaşımlarınızı rica ediyorum. Kanalımda küfür, hakaret ve hakaret içeren söz ve davranışlara izin vermiyorum. Kanalımda yayınlanan her şey beni bağlar. Dini ve siyasi propagandaya izin verilmez. Saygı ve sevgilerimle iyi seyirler dilerim. .

altın seri rakı 35 lik konusuyla ilgili fotoğraflar

Tekirdağ Rakısı No.10 İncelemesi ve Testi. Sonuç?

Görüntülediğiniz Tekirdağ Rakısı No.10 İncelemesi ve Testi. Sonuç? hakkındaki haberleri keşfetmenin yanı sıra, Ardından, oneofakindbnb.com her gün hemen aşağıda yayınladığı diğer makaleleri arayabilirsiniz.

Daha fazla haberi burada görün

altın seri rakı 35 lik ile ilgili birkaç anahtar kelime

#Tekirdağ #Rakısı #No10 #İncelemesi #Testi #Sonuç.

HARUN,KOÇALİOĞLU,W124,E 200,MERCEDES,BENZ,BİRA,RAKI,ŞARAP,VİSKİ,VOLİM,YENİ,TEKİRDAĞ,ALTINBAŞ,KULÜP,İZMİR,CİVAN,BURGAZ,YEKTA,TAYFA,ATA,DAİM,ÇİLİNGİR,EFE,BEYLERBEYİ,MERCAN,ANADOLU,BOĞMA,SAKİ,ABBAS,TOPKAPI,MİR,DOLUCA,AKDENİZ,BİRİCİK,KAVAKLIDERE,CORVUS,BUZBAĞ,JOHNNİE,WALKER,J&B,WHITE,HORSE,CHİVAS,REGAL,JACK,DANİELS,BALLANTİNES,JİM,BEAM,GENTLEMAN,BELL’S,VAT 69,JAMESON,PASSPORT,BOURBON,MACALLAN,EFES,TUBORG,CARLSBERG,BOMONTİ,B’ECKS,MARMARA,BUD,MİLLER,VARIM,PİLSEN,EV,YAPIMI,LEFFE,SCHNEIDER,FREDERİC.

Tekirdağ Rakısı No.10 İncelemesi ve Testi. Sonuç?.

altın seri rakı 35 lik.

altın seri rakı 35 lik içeriğiyle oneofakindbnb.com ‘ın sağladığı içerikle, size değer getirmeyi umarak daha fazla bilgiye ve yeni bilgiye sahip olmanıza yardımcı olacağını umuyoruz.. oneofakindbnb.com altın seri rakı 35 lik hakkındaki makaleyi okuduğunuz için içtenlikle teşekkür ederim.

  1. Onur KAHRAMAN diyor ki:

    Yılda içtiğim rakı sayısı toplasam 2 şişedir. Bazen hiç içmediğim yıllarda olmuştur. En son geçen sene Temmuz ayında içmişim. Hayatım boyunca en fazla 20-25 şişe rakı içmişimdir.
    Şimdi videonuzu denk geldim. Canım bir istedi ki sormayın gitsin 😊 şimdiye kadar hep klasik Yeni Rakı içtim. Değişik birşey olsun diyorum. Beylerbeyini deniyim tavsiyeniz üzerine

  2. Arel MMA diyor ki:

    Sporcuyum abi 10 yıldır sağlığımı sek viski ile kombine ediyorum. Kendini bilerek içilirse sağlığı anlatılmaz aşırıya kacilirsa zararlarinida biliyoruz saygılar

    Sağlık lı içeceklerde öne gelen ilk alkol KIRMIZI ŞARAP 2. Sİ İSE VİSKİDİR

    Rakı da pek bir bilgim yok ..!

  3. Sunay GUNGOR diyor ki:

    Merhabalar tüm rakı içen ve seven herkese, bir Tekirdağ'lı olarak Tekirdağ rakısından kısaca bahsedecek olursam özelleştirilip satıldıktan sonra Tekirdağ'daki rakı ve şarap fabrikası sonrasında yine satılıp kapatıldı, maalesef Tekirdağ rakısının sadece şişe üzerinde adı kaldı. Şu an Tekirdağ rakısı diye bir rakı olmadığı için isminin şişe üzerinde yazılarak insanlar üzerinde yanlış algı yaratılması kesinlikle doğru değildir. Bu rakılar fason olarak Manisa Mey içki fabrikasında üretilmektedir. Tüm dünyada Tekirdağ Rakısı büyük bir isim ve markayken şimdi Manisa'da üretilen Tekirdağ rakısı ismi altındaki rakılar kesinlikle Tekirdağ Rakısı değildir. Bir brendi türü olan konyak Fransa'nın sadece Cognac bölgesinde üretilenlere isim ve patenti aittir. Cognac dışındaki yerlerde üretilen içkilerin "konyak" ismini kullanmaları meslek birliği tarafından yasaklanmıştır ve bu içkiler hakikî "konyak" değildir. Her konyak bir brendi'dir, fakat her brendi konyak değildir yani dolasıyla Tekirdağ dışında üretilen rakılar da Tekirdağ rakısı değildir.

  4. Göksel Kafes diyor ki:

    Harun abi yav yemek yerken müzik falan koyma bırak ye yemeğini ağzın şapıdarsa şapırdar. Rahatsız olan izlemesin. Ki normal hayatta bende ağız şapırdatılmasını sevmem de, bu ortam ambians farklı rahatsız olan gitsin beyaz show izlesin burda alem var alemmm!

  5. İbrahim Hasan Bingül diyor ki:

    Kuru üzüm yaş üzümden değerlidir. Kurusu boğazı yakan ve şekeri yüksek olan kuru üzüm en değerli kuru üzümdür. Siyahta Senirkent dimridi Kalecik karasından üstün olmalı, sarıda en iyi boğaz yakan çavuş üzümü diye duydum.

  6. BERK ÇATAL diyor ki:

    Harun abi afiyetler olsun.Abi sana bir önerim olcak bu ankaralı kardeşinden.Bence aralara müzik koyma benim tavsiyem çünkü o zmn senin ambiyansının,yeme keyfinin önüne geçiyor.

  7. Hamza DEMİRAĞ diyor ki:

    Ya harun abi alkol kullanmıyorum ama seni izlerken mest oluyorum muhabbetinle yorumunla o kadar güzel bir insansın ki içmediğim halde senle masaya oturmak isterdim o derece seviliyorsun abim saygılar

  8. Semih diyor ki:

    Canını yerim Harun abi, yarasın afiyetler olsun. Severek takip ediyorum. Umarım bir gün aynı sofrada bu şen muhabbetine tanık olur birer kadeh rakı içeriz şerefimize abi. Saygılar, sevgiler.

  9. Burak Şahiner diyor ki:

    Abim afiyet olsun ağzına sağlık güzel video, güzel bir ambiyans mezeler harika rakı güzel bir rakı ancak hala bir Yeni Rakı Ala değil benim için bu işin en iyisi kendi damak tadımca Ala (yüksek alkollü) nezaman içsem ayrı bir zevk alıyorum tekrardan ağzına sağlık, saygılar abim.

  10. Ahmet Ezim diyor ki:

    Bir tekirdağlı olarak merkez ilçe süleymanpaşadan hepinize selam dostlar sana afiyet olsun sevgili abim… Geri dönüş güzel olsun gönüller bir olsun…

  11. Cagdas Ozdogan diyor ki:

    Evet gerçekten de rakının ismi gibi 10 üzerinden 10 numara tanıtım olmuş. SEK içim testi var dublenin az altı testi var tam duble testi var daha ne olsun. Ağar ağar bazı yerleri tekrar tekrar izleyerek videoyu sindirdim. Tekirdağ firmasının en pahalı rakısınıda böylece tanımış olduk.👏

  12. yunus güngör diyor ki:

    merhaba ala rakısının ismini Allahu tealanın Ala isminden verildiği söyleniyor dogrumudur eger öyle ise bu içkiye bu ismi verenleri Allah ıslah etsin.sizden ricam ala içkisini pek reklam etmemeniz

  13. Levent Duvenci diyor ki:

    Merhaba harun bey afiyet olsun bir günde ordöv tabağı yaparmısınız biliyorsunuzdur ben yinede yazayım büyük bir tabak içine yedi sekiz çeşit soğuk mezeler her birinden azar azar ben genelde soğuk ciğer rus salatası acılı ezme biber borani koyuyorum siz kafanıza göre yaparsınız tabii müsait olduğunuzda

  14. ICE WHITE diyor ki:

    35lik yeni klasik rakımı aldım yanında iki efes bira. Pcyi açtım direkt bu videoyu seyretmeye başladım. Tek başıma ne zaman içsem harun abiyi açar izlerim. Sagolsun eksik olmasın.

  15. Motrex diyor ki:

    Harun ustam tekirdağın öküzgözü boğazkere rakısı var ,onun testi yok herhalde birde onu yaparsanız belki kusursuz rakıyı bulabiliriz ne dersin

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir