Bu makalenin içeriği tekirdağ altın seri hakkında net bilgiler sağlayacaktır. tekirdağ altın seri hakkında bilgi ediniyorsanız, bu Tekirdağ Rakısı Altın Seri Rezerv (Öküzgözü-Boğazkere) Testi.- EJDERHA gibi. makalesinde tekirdağ altın seri konusunu netleştirelim.

Tekirdağ Rakısı Altın Seri Rezerv (Öküzgözü-Boğazkere) Testi.- EJDERHA gibi. içindeki en doğru tekirdağ altın seri ilgili içeriğe genel bakış

Aşağıdaki videoyu izleyin

Bu oneofakindbnb.com web sitesiyle, kendiniz için daha değerli bir anlayışa sahip olmak için tekirdağ altın seri dışında başka bilgiler ekleyebilirsiniz. oneofakindbnb.com web sitesinde, sizin için her gün sürekli yeni ve doğru bilgileri güncelliyoruz, Size en ayrıntılı değeri getirmeyi umuyoruz, Kullanıcıların internette mümkün olduğunca çabuk düşünme ekleyebilmelerine yardımcı olun.

Konuyla ilgili bazı içerikler tekirdağ altın seri

Ayrıcalıklardan yararlanmak için bu kanala katılın: “Harun KOÇALIOĞLU” isimli YouTube kanalımda; Günlük hayata dair pek çok içeriğin yanı sıra; Kullanmakta olduğum araç, hayatınızda size yardımcı olacak birçok pratik ve önemli bilgiye sahiptir. Özellikle “Araçlar”; birçok içerik ve paylaşım sizlere sunulmaktadır. Bunun yanı sıra Gezi, insan ve şehir, tatil manzaraları, yol kesimleri ile birlikte; Bakım, onarım, onarım, doğa ve özellikle köpekler; Ben onlara CAN diyorum. Hayvansal ve profesyonel silahlar, bıçaklar vb bir çok videom var. Elimden geldiğince ve imkanlarım dahilinde bilgilerle siz değerli izleyicilerime görseller sunuyorum. Kurgu olmadan, gönderilerimin çoğu doğaldır. Kanalıma destek olmanız benim için çok önemli. Beğenilerinizi, aboneliklerinizi ve paylaşımlarınızı rica ediyorum. Kanalımda küfür, hakaret ve hakaret içeren söz ve davranışlara izin vermiyorum. Kanalımda yayınlanan her şey beni bağlar. Dini ve siyasi propagandaya izin verilmez. Saygı ve sevgilerimle iyi seyirler dilerim. .

tekirdağ altın seri hakkında bilgi ile ilgili fotoğraflar

Tekirdağ Rakısı Altın Seri Rezerv (Öküzgözü-Boğazkere) Testi.- EJDERHA gibi.

Okuduğunuz Tekirdağ Rakısı Altın Seri Rezerv (Öküzgözü-Boğazkere) Testi.- EJDERHA gibi. hakkındaki içeriği görüntülemenin yanı sıra, Ardından, oneofakindbnb.com ‘nin hemen aşağıda yayınladığı daha fazla içerik keşfedebilirsiniz.

Burayı tıklayın

tekirdağ altın seri ile ilgili öneriler

#Tekirdağ #Rakısı #Altın #Seri #Rezerv #ÖküzgözüBoğazkere #Testi #EJDERHA #gibi.

HARUN,KOÇALİOĞLU,W124,E 200,MERCEDES,BENZ,BİRA,RAKI,ŞARAP,VİSKİ,VOLİM,YENİ,TEKİRDAĞ,ALTINBAŞ,KULÜP,İZMİR,CİVAN,BURGAZ,YEKTA,TAYFA,ATA,DAİM,ÇİLİNGİR,EFE,BEYLERBEYİ,MERCAN,ANADOLU,BOĞMA,SAKİ,ABBAS,TOPKAPI,MİR,DOLUCA,AKDENİZ,BİRİCİK,KAVAKLIDERE,CORVUS,BUZBAĞ,JOHNNİE,WALKER,J&B,WHITE,HORSE,CHİVAS,REGAL,JACK,DANİELS,BALLANTİNES,JİM,BEAM,GENTLEMAN,BELL’S,VAT 69,JAMESON,PASSPORT,BOURBON,MACALLAN,EFES,TUBORG,CARLSBERG,BOMONTİ,B’ECKS,MARMARA,BUD,MİLLER,VARIM,PİLSEN,EV,YAPIMI,LEFFE,SCHNEIDER,FREDERİC.

Tekirdağ Rakısı Altın Seri Rezerv (Öküzgözü-Boğazkere) Testi.- EJDERHA gibi..

tekirdağ altın seri.

tekirdağ altın seri içeriğiyle Oneofakindbnb ‘ın sağladığı içerikle, size değer getirmeyi umarak daha fazla bilgiye ve yeni bilgiye sahip olmanıza yardımcı olacağını umuyoruz.. oneofakindbnb.com tekirdağ altın seri hakkında bilgi izlediğiniz için samimi teşekkürler.

  1. long rifle diyor ki:

    Üstadım bayilerden,marketlerden aldığımız bazen de bütçemizin yeterli olmaması nedeniyle alamadığımız rakılarda, sahtelik olup olmamasını, en pratik şekilde nasıl anlayabiliriz acaba.Bir gazete haberinde okumuştum,rakının kapağındaki rakamla ,şişesinin boyun kısmındak rakamın aynı olması gerekirmiş.Ayrıca boyun kısmındaki rakamı 2 parmağımızla bastırarak siler gibi uyguladığımızda da, kesinlikle silinmiyormuş.Bu konuda da tecrübelerinizle ve bilginizle bizi aydınlatırsanız çok memnun oluruz.Çok teşekkürler,beğenerek kanalınıza abone olmuş bulunmaktayım.

  2. long rifle diyor ki:

    Dün bayisinde baktım ,litrelik Efe yaş üzüm rakısı olmuş 425 Lira, etikete baktım sormadım bile alamadan çıktım abicim.Bizde ne gezer o kadar rakıya verebilecek para.

  3. TOLGA SAVACI diyor ki:

    👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍🙏🙏🙏🙏 ben bir gofret fabrikasinda calistim bir süre kakolu gofretlerde biz reklamini yapardik biz derken firma o nedir %20 findikli diye ben birak %20 lik findigi bir avuc findik gormedim firma da siradan kakoolu gofret iste pek inanmiyorum bu ulkenin hic bir malina icecegine vs vs

  4. Jason Danasi diyor ki:

    Harun abi, yarin arkadaslarla mangal yapacaz, mangal icin hangi rakilari tavsiye ediyorsun. Ne alalim? Etle en cok hangisi guzel gidiyor?

  5. youtube dünyasında bir adam diyor ki:

    afiyet olsun abi,ben yapma rakı içiyorum etil,beni hasta ediyor abi ya,tansiyonumu aşırı yükseltiyor heralde yürümekte bile zorluk çekiyorum,ne hale geldi memleket 200 lira asla veremem içtiğim 50 lik rakı 40 tl,ama sağlık gidiyor,tekrardan iyi günler

  6. Esat Gök diyor ki:

    Selamlar Harun abi çok güzel testlerin afiyet olsun birgun de kara efe denemeni bekliyorum göbek olan değil ayrıyeten kara efe var.

  7. Nevzat KARŞIYAKALI diyor ki:

    Abi bu arada yazın sana içilecek rakı önerim var. Uzo. Baklava börek gibi gidiyor hafif yoğurtlu mezeler ve kalamar deniz ürünleri ile. Baklava börek gibi. Mavi etiket barbayanni bu işin nirvanasıdır. Migros macro centerlarda var. Fiyatı tuzlu biraz ama ucuz ne kaldı ki😤 rakışıklı geceler ile birlikte…

  8. Nevzat KARŞIYAKALI diyor ki:

    Hakikaten ejderha sayın abim. Baharatımsı bi tat. Herkese hitap etmez. Ben beğendim. Zevkle içtim. Mükellef bi masa ister. Şekil 1a da görüldüğü gibi😂😂😂 Öle laylaylom içilecek bi rakı deil. Heba edersiniz. Afiyetle…

  9. Serdar Öz diyor ki:

    Müthiş bir inceleme abi emeğine sağlık yeşil İzmir rakısı ile sek içimini kıyaslaman vs.. keyifle izliyoruz saygılar hörmetler..

  10. onur diyor ki:

    Harun bey paraya kıymışsın☺.afiyet olsun.bu rakı ile kulüp rakısını karşılaştırdığımız,içtiğimiz bir gece oldu.gecenin galibi külüp rakı olmuştu.

  11. Levent Duvenci diyor ki:

    Evet içimi sert bir rakı bu arada içkiye zam gelmiş bomonti birayı 25 tl den aldım amsterdam bira 34 tl den 38 tl olmuş işimiz çok zor h bey bu zamlar dur durak bilmiyor

  12. Burak diyor ki:

    Abi ne zaman rakı alacak olsam gider migrostan yeni rakı alırdım diğer markaları da görürdüm ama hiç aklıma gelmezdi. Senin tadım testlerini izlediktem sonra kulüp rakısını çok merak ettim bi dahaki sefere ben de deneyeceğim. Saygılar abi

  13. hakanuzay1 diyor ki:

    Harun abi; Harikasın.
    Bir sorum olacak; 29 çeşit denemiş olduğun rakı içerisiden (sana göre) ilk 3 favori markan hangisidir? Ve neden?
    Tekrar teşekkürler. Sağlıcakla

  14. Gökhan Aydoğan06 diyor ki:

    Afiyet bal şeker olsun sayın abim Beylerbeyi rakısı gerçek anlamda hakkını vermiş “. diğer rakılara nazaran babamda Beylerbeyi efsaneymiş diyor sayende Beylerbeyi rakısından vazgeçemiyoruz .. 👏👏 eline emeğine sağlık Tekirdağı öküzgözünü denedim sağlam rakı kodummu oturtturuyo 😯👍

  15. Cagdas Ozdogan diyor ki:

    Gerçekten çok muhteşem bir rakı. Sende çok güzel tanıttın üstadım. Şimdi asıl soru bir Tekirdağ rezerv 🆚 Tekirdağ no:10 gelir mi 🤗

  16. Ismail bükülmez diyor ki:

    Tekirdağ'ın altın serisinin hepsi güzel. Doğanay'ın cam şişesini denemedim ama diğer şalgamları pek iyi değil.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir