Bu makalenin içeriği çınarcık bungalov hakkında net bilgiler sağlayacaktır. çınarcık bungalov arıyorsanız, bu Sahil Kamp İstanbul ŞİLE, BUNGALOV makalesinde oneofakindbnb.com ile çınarcık bungalov’yi keşfedelim.

çınarcık bungalov hakkında genel bilgiler en ayrıntılı Sahil Kamp İstanbul ŞİLE, BUNGALOV

Aşağıdaki videoya göz atın

Bu oneofakindbnb.com web sitesinde, sizin için daha değerli bir anlayışa sahip olmak için çınarcık bungalov dışında bilgi ekleyebilirsiniz. One Of A Kind Bed & Breakfast sayfasında, sizin için her gün her gün yeni ve doğru içerik yayınlıyoruz, Sizin için en iyi değeri sunmayı umuyoruz, İnternette olabildiğince çabuk haber yakalayabilmenize yardımcı olun.

çınarcık bungalov ile ilgili bazı içerikler

İstanbul Şile’deki Sahil kampındaki Bungalovlarda iki gün geçirdim. Her şeyi artı ve eksi ile açıkladım. İyi seyirler INSTAGRAM : @seferinann Diğer videolarıma da göz atın 🙂 KÜÇÜK KARAVAN VİDEOSU TÜRKİYE TURU PEYNİR SATIŞINDA MEZARLARI GEZİYORUM.

Bazı fotoğraflar çınarcık bungalov ‘in içeriği ile ilgilidir

Sahil Kamp İstanbul ŞİLE, BUNGALOV
Sahil Kamp İstanbul ŞİLE, BUNGALOV

Okuduğunuz Sahil Kamp İstanbul ŞİLE, BUNGALOV hakkındaki içeriği anlamanın yanı sıra, Ardından, her gün oneofakindbnb.com güncelleme yapan diğer makaleleri arayabilirsiniz.

Burayı tıklayın

çınarcık bungalov ile ilgili öneriler

#Sahil #Kamp #İstanbul #ŞİLE #BUNGALOV.

sahil,kamp,şile kamp,İSTANBUL,BUNGALOW,bungalow evleri,bungalow home,bungalow yapımı,kamp vlog,kış kampı,kamp yeri,kamp ateşi,sefer inan,mücbir seyyah,kmap yemekleri,istanbul kamp alanları,elif kübra genç.

Sahil Kamp İstanbul ŞİLE, BUNGALOV.

çınarcık bungalov.

çınarcık bungalov bilgisiyle One Of A Kind Bed & Breakfast ‘ın size verdiği bilgiyle, sizin için yararlı olacağını umarak daha fazla bilgiye ve yeni bilgiye sahip olmanıza yardımcı olacağını umuyoruz.. çınarcık bungalov hakkındaki makaleyi One Of A Kind Bed & Breakfast ile izlediğiniz için içtenlikle teşekkür ederiz.

  1. CİDDİ ŞEYLER diyor ki:

    Evler birbirine çok yakın. Oraya giden zaten biraz olsun insanlardan kaçmak için gidiyor mahremiyet 0. Arası daha açık olabilirdi.

  2. Onur Düzel diyor ki:

    Sitelerinde resimlerine aldanıp gidecektim ama allah'tan izledim yoksa hem param hemde günüm boşa gidecekti. Teşekkürler

  3. Erdal ozturk diyor ki:

    Paranizla rezil olmussunuz gitmeyi dusundum bunu izledikten sonra belli bu isletmeden bi halt olmaz çakma bungol 😂😂😂

  4. orhan kuru diyor ki:

    sonuna kadar haklısın. geçen sene gittim pişman oldum. yedigöllere poyrazlara kendi çadırınla git kamp yap daha iyi

  5. ismail AKSU diyor ki:

    Yaramaz burası arkadaşlar, elektrik sadece ticaret usulu sebebiyle restoranda var ve her hizmet parayla aydınlatma yok denecek kadar kotu lavabolar berbat sular acı ve topraklı temiz değil, sıcak su zaten yok, denize oldukça uzak ve mevki sebebiyle cok fazla esiyor dalga desen hiç eksik olmuyor denizin keyfide olmuyor. işletme yonetiminin tavrı olmayan yardımları ve uslubu ise hiç insancıl değil. Lavabolar merkezi kamp noktaların dışında ve sahile iniş yolu taşlı insan bi merdiven yapar. mutfakda su akmıyor ceçmeler bozuk ve bulaşık için çeşme yok. Mangal yapmak ücretli, araç park sorunu deseniz problemli alanın dışına park ediyorsunuz ve o kadar eşyayı çadır kuracağınız yere taşımada cabası. istanbulda daha guzel nezih kamp alanları var bir gezgin olarak tecrube edindiğim en kotu kamp alanlarından biri diyebilirim,

  6. Adamın Öküzü diyor ki:

    En dandik yerlerden biridir.Kamp alanı evet ama mülteci kamp alanı..Reklamı çok icraatı olmayan bir yer.Modern soyguncu orası.Millet yokluktan İstanbul da bir yerleri de bilmiyorsa özenip gidiyor.O çevreyi köyleri vs bilen yıllardır yaklaşık 10 yıldır o çevrede kamp yapan biri olarak gidilmemesi gereken 1 numaralı yerdir.Şartlardan öte işletmecilik adına gidilmemelidir.

  7. Emre Akdemir diyor ki:

    Abi bungalov da sesli falan konuşursak ses falan çıkıyor mu? Bir şikyetiniz var mı ses yalıtımı nasıl? Veyahut horlayan birisini duyar mıyız?

  8. İsmail ALP 1975 diyor ki:

    Insanlar bazi isletme denen sahtekarlari yalakalik olsun diye, videolari cok izlensin diye yalan yanlis ovup durmasa, bu sacmasapan uygulamari, fahis fiyatlari dile getirse isletmeler daha kaliteli ve daha ucuz olur. Bence bu sekilde durustce anlatmaniz cok guzel ve gerekli birsey. Herkes boyle yapsa kurallari ve kaliteyi isletmeler degil kullanicilar yonlendirir. Bizim isletme sahipleti tarafindan "yolunacak kaz" gibi gorunmemizin tek sebebi bu uyduruk yerleri overek anlatan insanlar.

  9. Tunc Oltay diyor ki:

    Dogru bi kerede ben gittim tama bir rezillik ve tek kuruş fiyat düşmez 5 tl için geri cevirirler. 142 tl vardi bi gene konaklayalim dedik kabul etmediler igrenc biyer

  10. Hasan Aydin diyor ki:

    Bu video için çok teşekküler, tesisi çok güzel ifade etmişsin. Keşke rezarvasyondan önce izlemeseydim 🤣🤣🤣 İnşallah bu kadar soğuk olmaz.

  11. Mert Şen diyor ki:

    Merhabalar. Aydınlatma üzerine bir okul projesi yapıyorum. Konu olarak bungalov evlerini inceliyorum. Videonuzda dürüst eleştirilerde bulunmuştunuz. Rica etsem kaldığınız yerdeki aydınlatma ve genel olarak kamp alanındaki aydınlatma hakkında temel bilgiler verebilir misiniz? Şimdiden çok teşekkürler.

  12. HAYATA DAİR diyor ki:

    Kardeşim videonun başında dürüst oldun doğruları anlattın. Sonrasında tesis sahiplerine inanıp vijdan yaptın ama yapma ..tesis sahipleriyle konuştuğunda sana çok güzel seneryo anlattılar. Aynı seneryoları bana 3 kez gittim 3ündede farklı farklı anlattılar.. sen yine sadece ısıtıcı çalıştırmadın,, ben 2 kilo eti soğutamayan dolaplarında çürüttüm .. Kesinlikle önermem. Tuvaletleri pislik yuvası, elektrik hiçbi zaman yok , telefon şarz edemezsiniz, sadece para odaklı kurulmuş biter asla müşteri odaklı deil..Bukadar olumsuzluğa rağmen Güler yüzlü davranmak yok . Ben 3 kez kavga ettim.. Video çekiyo olmasan yüzde 90san sana ters cevaplar verirlerdi.. Kesinlikle uzak durun. Birde üstelik giriş ücreti kişi başı 40tl yaptılar.. sahilkamp pişmanlıktır.. gidin Şile'de 300tl ye pansiyonda otelde kalın. Köpek kulübesine 250tl vermeyin

  13. İrem diyor ki:

    Gittikten sonra sizin videonuzu görmek üzdü gerçekten. Bizde kötü bir haftasonu geçirdik kışın değil yazında tercih edilmez hijyen sıfırdı bizim taraftaki tuvaletler berbattı.Gecede çok soğuktu arabada uyuduk ve sonunda kaçarak uzaklaştık.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir