Bu makalenin konusu kütahya da ne yenir hakkında olacak. kütahya da ne yenir hakkında bilgi ediniyorsanız, hadi oneofakindbnb.com bu Kütahya'dan Bildiriyoruz

kütahya da ne yenir ile ilgili içeriğin en eksiksiz Kütahya'dan Bildiriyoruz

Aşağıdaki videoyu izleyin

Bu One Of A Kind Bed & Breakfast web sitesi ile, kendiniz için daha değerli bir anlayışa sahip olmak için kütahya da ne yenir dışında bilgi ekleyebilirsiniz. Oneofakindbnb web sitesinde her zaman sizin için her gün yeni ve doğru içerik yayınlıyoruz, Size en doğru değeri getirme arzusuyla, Kullanıcıların internetteki bilgileri en doğru şekilde güncelleyebilmelerine yardımcı olun.

kütahya da ne yenir ile ilgili bazı içerikler

Dünyadan merhaba aboneler ve abone olacaklar 🙂 Türkiye turu 38. şehir Kütahya Yaşanacak bir şehir mi? Yeni seyahat maceramızla yeniden karşınızdayız. Gezici ruhumuz bu gezide ve özellikle Kütahya pınarları ve Kütahya Kalesi’nde kendini yeniden gösterdi; Ünlü gezgin Evliya Çelebi’nin doğduğu evi görme şerefine nail olduk. Ayrıca Ulu Cami ve Çinili Cami’nin kapalı olmasına rağmen zarafetine de şahit olduk. Çinileri ve porselenleriyle ünlü Kütahya kervansarayını ortaya çıkardık. Türkiye’nin en merak edilen antik kentlerinden biri olan Çavdarhisar’da bulunan Aizonai antik kentini görme fırsatı bulduk. Corona Virüs hayatımızı zehirlese de dünya turu hayalimizden taviz vermeden devam ediyoruz. Dünyayı geziyoruz demezsek, bu sefil dünyada hayallerimizden başka yaşayacak ne kalır ki? Bizi izlediğiniz ve desteklediğiniz için çok teşekkür ederiz. Bir başka bölümde görüşmek üzere; aşk. Reklam ve iş birliği için: dunyadanbildiriniz@gmail.com Dünyadan Merhabalar İzleyicilere duyuruyoruz. Önce Türkiye’de en az 60 şehri gezmek, sonra da dünya turu yapmak için yola çıkmış iki deliyiz. Mümkün olduğu kadar “ucuz seyahat etmeyi” bilmesek de tecrübelerimizi öğrendikçe youtube kanalımızda paylaşıyoruz. Etkileşime geçelim, kim bilir belki bir yerde buluşup çay kahve içeriz. aşk .

kütahya da ne yenir konusuyla ilgili bazı görüntüler

Kütahya'dan Bildiriyoruz | Türkiye Turu 38. Şehir

Türkiye Turu 38. Şehir hakkındaki haberleri izlemenin yanı sıra, Ardından, One Of A Kind Bed & Breakfast Güncellemeyi hemen aşağıda olan diğer bilgileri arayabilirsiniz.

Daha fazlasını görün

kütahya da ne yenir ile ilgili birkaç öneri

#Kütahya39dan #Bildiriyoruz #Türkiye #Turu #Şehir.

Gezi,Gezgin,Dünya turu,dünyadan bildiriyoruz,türkiye turu,dünyayı geziyorum,seyyah,seyahat,kütahya,kütahya pınarları,kütahya kalesi,çinili camii,ulu camii,aizonai antik kenti,çavdarhisar,evliya çelebi,kütahya kervansarayı,çini.

Kütahya'dan Bildiriyoruz | Türkiye Turu 38. Şehir.

kütahya da ne yenir.

kütahya da ne yenir bilgisiyle One Of A Kind Bed & Breakfast ‘ın size verdiği bilgiyle, sizin için yararlı olacağını umarak daha fazla bilgiye ve yeni bilgiye sahip olmanıza yardımcı olacağını umuyoruz.. One Of A Kind Bed & Breakfast ‘ın kütahya da ne yenir içeriğini izlediğiniz için içtenlikle teşekkür ederim.

1. Dünyadan Bildiriyoruz diyor ki:

Videomuz naçizane Kütahya'nın güzel insanlarına çamsakızı çoban armağanı olsun 😉paylaşıp yayılmasına vesile olursanız, mutlu oluruz. Sevgiler 🙂✋

2. alishhhan 53 diyor ki:

Bir Kütahya Çavdarhisar lı olarak söylüyorum iç Sesimiz olmuş sunuz adeta umarım kültür ve turizm bakanlığı ve Çavdarhisar belediyesi bu ayıpları nızın farkına varır ve daha güzel bir seyahat gerçekleştiriniz yeniden geldiğiniz de yerlisi olarak Bizim gözümüzden girmenizi tavsiye ederim yeni turları nız için hayırlı yolculuklar 🤗

3. Hümeyra Kocadağ diyor ki:

Dumlupınar'da öğrenciyim yalnız pandemiden ötürü yüz yüze öğrenim görmek nasip olmadı 🙁 tekrar gittiğimde inşallah imkanlar da el verdiğince gezmek nasip olsun,:) var bir hayalimizsin Kütahya 🙂

4. kimbilirki diyor ki:

Kütahya videolarında sölenmeyen anlatılmayan bişiy var kutahya evliya ve erenler şehridir. 500 den fazla türbe yatir vardır.

5. ertuğrul akyar diyor ki:

Aizonai Antik Kentin 'de hamam ve tiyatroyu nasıl bulamadınız şaşırdım . tapınaktan bakınca bile gözüküyor. tiyatrosu çok güzel ayakta kalmış merdivenlerinde oturup etrafı izlemesi müthişti orda. bir daha giderseniz hıdırlığa da uğrayın ayrıca 🙂

6. ALPER KUTALMIŞ diyor ki:

sevgili kardeşim. Hint insanlar ineğe tapmıyorlar. İnek kutsal bir varlık olarak görülüyor ve kesmiyorlar yemiyorlar. İşin aslı bu. Tapınma diye bişey yok. Onlar da kendilerince tek veya çoğul tanrılara tapıyorlar.

7. Osmanli 1453 diyor ki:

Yok ben yeterınce guzel bulmadım bız karadenıze alışık oldugumuzdan orası içimi açmadı çok yere gıttım bızım karadenız gıbısı yok tatıl benım memlekımteymıste haberım yokmuş

8. Tamer Karadgli diyor ki:

sizi gördüm be kız aizonoide erkek arkadaşınıda o vidonun sonunda bulunduğun yerde benim tarla hoş gelmişsiniz o 10 yıldır buradayım diyen elif hanım napmışş 10 yıldır yiyor yeni gelen valimiz afedersin şimdi ağızlarının payını verdi artık yapılırsa ne ala bi zahmette elif hanım tabelayı değişştiverseymiş okadar destek aldı valkilikten

9. Melih Baş diyor ki:

Ben döner gazinoya gittim güzel yer manzarası güzel hoş ama çok içen var yani gidin ama dikkatli olun. Kütahyaya selamlar

10. إبن تركي diyor ki:

Aizanoi şehrinin hâline cidden hüzünlenmemek elde değil. Kütahya aynı zamanda ama sıcak su kaplıcaları diyârı ve onlarca yaylası olan bir vilâyetimizdir. Simavdaki Gölcük yaylası, Emetteki sarıalan yaylası, tahtalı yaylası, Hisarcıktaki hamamdağı yaylası, Domaniçte potuk yaylası, Gediz'de Akdağ yaylası vesâire. Ayriyeten hemen hemen her kazâsında kaplıcalar mevcudtur. Bilhassa Emet-Hisarcık bölgesindeki takrîben 1600 seneden fazla bir geçmişe sâhib olan II. Theodosius'tan kalma kaplıcalar hâlâ hakîkî hâli ile kullanılmaktadır.

11. halil aksakal diyor ki:

Oncelikle merhaba ve Kütahyamiza hoşgelmişsiniz inşallah hoşça vakit geçirmişsinizdir.Ama gelmek için bence uygun bi zaman değil zaten, hem kış ayindayiz hemde pandemi sorunu.
    Kutahya nin en onemli yeri Dumlupinar Şehitliğine gitmeliydiniz.Ayrica Frig vadilerine, Termal Kaplicalara, Mesire alanlarina gitmeliydiniz.
    Kutahya tarih şehridir. Hitit,Frig,Roma,Bizans,Selçuklu, Germiyanoğullari ve Osmanli dönemi uygurliklarina ev sahipliği yapmiştir.
    Tekrardan emeğiniz için tesekkurler.

12. Ferhat Tayfur diyor ki:

Türkiye’nin neresine giderseniz Belediyelerin işlettiği yerler her zaman cep yakmayan yerlerdir.
    Gezdiğim yerlerde yemek molasın da öncelik belediye tesisleridir.

13. Merve Aksu diyor ki:

Gediz Murat dağı, Eskigediz gibi gezilecek birçok yeri var aslında söylediğiniz gibi turizm olmadığı için pek bilinmiyor, zaten halk da kıymetini bilmiyor bu şehrin

14. s.l.n.k m.h.c.r diyor ki:

3gun once ordaydim cogu yerleri gezdim Kastamonu cankiri ankara afyon kutahya? Eskişehir bilecik donus sezon sonu oldu tekrar gideceğim yerler

15. Hasan Özkan diyor ki:

Görmediğiniz daha onlarca yeri var , tabi gittiğiniz yerlerde boşa atılacak yerler değil güzel bir video olmuş çoğu insan bilmiyordu dünyanın ilk borsasinin Kütahya da olduğunu. (Haymana ,mızıkçam , sarıkız ) Simav eynal, eski Gediz buralara da gitdeydiniz size gerçekten güzel içerik bize de keyifli izlenme çıkabilirdi

16. sue K. diyor ki:

Sizi bugün keşfettim çok güzel emeğinize sağlık. Türkiyenin her şehri bir cennetmiş sayenizde öğrendim. Dikkatimi çeken bir durum var yanınızdaki kişileri neden tanıtmıyorsunuz? Bence tanıtmalısınız yok saymak beni rahatsız etti.

17. Betül diyor ki:

Merhaba bence Yoncalıya'da uğramalıydınız. Yoncalı'yı 65 yaş üstü özellikle fizik tedavi alanlar iyi bilirler ama yine de tekrar buralara yolunuz düşerse mutlaka listeye alın derim. Net bir belge bulamadım ama buralı insanlar dünyanın en şifalı 3.termal suyu olduğunu iddia ediyorlar. Özellikle Gülümserhatun'a giderseniz ne demek istediklerini anlayacağınızı düşünüyorum.
    Ayrıca frig vadisinde 1 gün süren yürüyüş yolları vs. var. Yine reklamı falan yok ama belki 1 videonuzu oraya ayırırsınız. İyi eğlenceler ..