Bu makale sakarya karasu kamp tartışacak. sakarya karasu kamp ile ilgileniyorsanız, bu Kerpe-Kumcağız-Kefken-Cebeci Plajları Karşılaştırması makalesinde One Of A Kind Bed & Breakfast ile sakarya karasu kamp’yi keşfedelim.

Kerpe-Kumcağız-Kefken-Cebeci Plajları Karşılaştırması içindeki sakarya karasu kamp ile ilgili bilgileri en doğru şekilde sentezleyin

Aşağıdaki klibi hemen izleyin

Bu oneofakindbnb.com web sitesiyle, kendiniz için daha değerli bir anlayışa sahip olmak için sakarya karasu kamp dışında başka bilgiler ekleyebilirsiniz. Oneofakindbnb web sitesinde, sizin için her gün her gün yeni ve doğru içerik yayınlıyoruz, Size en iyi bilgiyi getirme arzusuyla, İnternetteki haberi mümkün olduğunca çabuk kavrayabilmenize yardımcı olur.

Konuyla ilgili açıklamalar sakarya karasu kamp

Arkadaşlar bugün sizler için Kerpe, Kumcağız, Kefken ve Cebeci sahillerini tek tek gezdim ve karşılaştırdım. En geniş kumsal, en sessiz kumsal, en kalabalık kumsal hepsi videoda. .

sakarya karasu kamp Hakkında Bilgilerle İlgili Görüntüler

Kerpe-Kumcağız-Kefken-Cebeci Plajları Karşılaştırması

Görüntülediğiniz Kerpe-Kumcağız-Kefken-Cebeci Plajları Karşılaştırması hakkında bilgi keşfetmenin yanı sıra, Ardından oneofakindbnb.com her gün yayınladığı daha fazla içerik keşfedebilirsiniz.

Daha fazla bilgi için burayı tıklayın

sakarya karasu kamp ile ilgili bazı anahtar kelimeler

#KerpeKumcağızKefkenCebeci #Plajları #Karşılaştırması.

plaj kıyaslama,karadeniz plajları,batı karadeniz plajları,kerpe,kumcağız,kefken,cebeci.

Kerpe-Kumcağız-Kefken-Cebeci Plajları Karşılaştırması.

sakarya karasu kamp.

sakarya karasu kamp hakkındaki bilgilerle One Of A Kind Bed & Breakfast güncellemeleri ile size değer getirmeyi umarak daha fazla bilgi ve yeni bilgiye sahip olmanıza yardımcı olacağınızı umuyoruz.. sakarya karasu kamponeofakindbnb.com hakkında bilgi izlediğiniz için içtenlikle teşekkür ederim.

1. Hatice Dadandı diyor ki:

Kumcağız da deniz dibi taşlık mi, yoksa kum mu? Videoda sanki taş gibi gördüm.bir de böcek vs.var mi? Aydinlatirsaniz çok sevinirim.teşekkürler..

2. sadem Berkay diyor ki:

Bilmeyen bir çok insan var haliyle yönlendiriyorsunuz yorumlarla cebeci en tehlikeli yer 7 gün kaldım hergun boğulma vakası nefret ettim denizden

3. fb 1907 diyor ki:

Arkadaşlar burdaki plajlar temiz cam gibi
    Pis falan değil ben 2011 2013 ve 2017 de gittim..cebecinin uzun ve dalgalı oldugunu duymustum hic gitmedim.bir kez aracla ilerledim baktim uzak vazgectim..2011 de hepsini gezmistim cebeci haric 2013 te yine gittim..hep kerpeyı sevmisimdir..hepsi temiz plaj..kumcagız sanki kerpe ve kefgene göre birazcık daha az temiz diyelim.videoyu anlatan kerpeyi en sona koymuş..bence kesinlikle 1 numara kerpe..tam bir koy etrafı cevrili gibi oldugu icin dalga yok.suyu tertemiz..derinlik epey gidine kadar olmuyor buda aile ve cocuklar icin daha guvenli olması anlamına geliyor..ayrica sonradan kadınlar plajida yapildi miço koyunda ..2017 de iki aile gittik..zaten kerpeyi seviyordum kadinlar plajida oraya yapilinca daha cazip oldu.kadinlari mico koyuna yolladik..amcaogluyla kerpede cocuklarla eglenmistik..bide çadır tutmustuk..kadinlarla aksam cadirda bulusurduk..bence 1 numara kerpe kesinlikle…

4. fb 1907 diyor ki:

Cebeci hariç hepsine gittim Kerpe kesinlikle hârika 1 numara..hem koy şeklinde hem çocuklar icin iyi dalgasiz temiz ve güvenli..pis falan yazanlar var..kesinlikle pis degil istanbul plajlarindan 20 kat daha temiz..buralar karadenizin antalyası gibi.eskiden buraları herkes kefgen diye bilirdi..kefgen merkezi saýıliyor ben kefgen plaji ariyordum ilk gittigimdr meger plaji yokmus kefgen merkezdei plaj kovanağzı diye geciyor..cebeciye gidende kefgene gittim diyordu kimse kumcagiz kerpe bilmiyordu..fakat insanlar gide gide yaygınlastı galiba herkes öğrendi..kerpeyi baya öğrenen olmuş.hepsi güzel fakat bana göre KERPE 1 numara..cogunlukta kerpe demis zaten..vidoyu anlatan hangi mantikla kerpeyi en sona koymuş şaşırdım

5. Soner Tan diyor ki:

Bu plaj larin icinde ve denizi guvenli kerpe 55yildir buradayim lutfen duzgun yorum yapin salak olmayan kimse bogulmaz burada iyi yorumlar

6. Sinan Başkan diyor ki:

Yüzme bilenler için kerpe kayalıkları Karadenizin en güzel yeri sahili de çocuklar için ideal dalgalı bile olsa çok etkilenmiyorsunuz Kumcağız da boğulma vakaları çok oluyor cebeci sahilinde ona keza Karadeniz'de 33 yıldır denize girerim ancak dalga yüksekliği yarım metre den yüksekse denize hiç gimem ve tavsiye etmem şakası yok Allah kimsenin canını boğularak almasın ama kaderin önüne de geçilmez

7. Nazim Turku diyor ki:

S. A kamp ve plaj iç içe olduğu bir yer hangisi daha uygun olur. Yeşilin ve denizin iç içe olduğu plaj hangisi. Teşekkür ederim

8. Kuzey Kaçkarli diyor ki:

Kerpe kefken butun plajlara yıllardır gıdıyorum hepsı guzel.bır bayan olarak en ıyı yer kerpe kadınlar pılajı tertemız wc, düş yerleri yemek restorantı cok guzel denız temız tavsıye ederım.

9. Samci 1 Murat diyor ki:

Teşekkür ederiz sizi izleyip yorumlarınıza göre hareketle biz cebeciyi tercih ettik aynı anlattiginiz gibiydi herşey şezlong ve şemsiye diyeti 30 TL tek şemsiye 15 şezlong 15 tuvaletler 2 TL otopark 15 TL

10. Eren Tan diyor ki:

Merhabalar videonularinizi çok beyendik elinize saglik bir sorum olcak kefken plajina nasil gideriz özellikle carsaf gibi olan yeri çekmissinizya denizin oraya özellikle gitmek istiyoruz teşekkurler simdiden

11. Yusuf Akdeniz diyor ki:

12 temmuzda gittik uc gun kaldık çok soğuk denız ayrıca cok pis plajı içın gıdılmez ama ormanları çok guzel