Makalenin bilgileri çöl turları tartışacak. çöl turları ile ilgileniyorsanız, bu DUBAİ'de ÇÖL SAFARİSİ – Hazırlık, Yuvarlanma Paniği ve Çöl Soğuğu makalesinde oneofakindbnb.com ile çöl turları’yi analiz edelim.

DUBAİ'de ÇÖL SAFARİSİ – Hazırlık, Yuvarlanma Paniği ve Çöl Soğuğu içindeki çöl turları ile ilgili içeriğin özeti en doğru şekilde

Şimdi aşağıdaki videoyu izleyin

Bu Oneofakindbnb web sitesiyle, kendiniz için daha yararlı verilere sahip olmak için çöl turları dışında başka bilgiler ekleyebilirsiniz. One Of A Kind Bed & Breakfast web sitesinde, sizin için her gün sürekli yeni ve doğru içeriği güncelliyoruz, Sizin için en iyi değeri sunma arzusuyla, Kullanıcıların İnternet’e en doğru şekilde bilgi ekleyebilmelerine yardımcı olun.

Konuyla ilgili içerik çöl turları

Biliyorsunuz Dubai’ye gittik ve Ömercan ile Star Wars Rogue One galasına katıldık. Bu arada Dubai’de çöl safarisi yapmaya karar verdik. Deve olmasa da 4×4’lerle kumda çok sallandık! .

çöl turları içeriği ile ilgili bazı fotoğraflar

DUBAİ'de ÇÖL SAFARİSİ - Hazırlık, Yuvarlanma Paniği ve Çöl Soğuğu
DUBAİ'de ÇÖL SAFARİSİ – Hazırlık, Yuvarlanma Paniği ve Çöl Soğuğu

Görüntülediğiniz DUBAİ'de ÇÖL SAFARİSİ – Hazırlık, Yuvarlanma Paniği ve Çöl Soğuğu hakkındaki haberleri bulmanın yanı sıra, Ardından, oneofakindbnb.com ‘nin hemen her gün yayınladığı diğer makaleleri arayabilirsiniz.

Daha fazlasını görün

çöl turları ile ilgili öneriler

#DUBAİ39de #ÇÖL #SAFARİSİ #Hazırlık #Yuvarlanma #Paniği #Çöl #Soğuğu.

aybike turan,dubai,safari,çöl safarisi,dubai tatili,dubai seyahati,dubai tavsiye,safari tatili.

DUBAİ'de ÇÖL SAFARİSİ – Hazırlık, Yuvarlanma Paniği ve Çöl Soğuğu.

çöl turları.

çöl turları hakkında Oneofakindbnb sağladığı bilgilerle, size değer getirmeyi umarak daha fazla bilgi ve yeni bilgiye sahip olmanıza yardımcı olacağını umuyoruz.. Oneofakindbnb ‘ın çöl turları içeriğini izlediğiniz için içtenlikle teşekkür ederim.

1. Muallime diyor ki:

Merhabalar bir şey soracaktım tek başına kadın olarak dubaiye gidebiliyor muyuz ? Ben 1 haftalık bir seyahat planlıyorum 3-4 bin gibi bir parayla orada bulunabilir miyiz :))

2. Sadri Alışık diyor ki:

yokluktan eski videoları izlemeye başladık, e yaşlandık, o değilde çöl safarisinde CT yi bi düşünün, o Arnoldvari sesiyle eğlencenin dibine vururken nasi bağırıp çağıracağını bi hayal edin " aaağğaaaaaaa aaaahhhaağğğğğğııııaaaaa aaaaaaa " nefissss

3. Tayfun Tuna diyor ki:

Abi safariden önce sünnetlik gibi giydirdikleri yere kadar tıpatıp aynı bir deneyim satıyorlar 😀 Dubai Günlükleri adıyla biz de video çektik eşimle, profilimde mevcuttur 🙂

4. Isengard Middle diyor ki:

Bu ne arakdas! Klımanlı arabanın ıcınde Roller Coster zevkı almak nedır Çöl safarısınde böyle köylülük evrende yok

5. Asima ma diyor ki:

Merhaba Dubai rezervasyonunuzu siteden mi yaptınız ve tatil masraflarınız nekadar tuttu herşey dahil otel vs 😊😊😍😀

6. YASİN Atak diyor ki:

Çok garantici birisi 🙂 olduğunuz için gittiğiniz yeri daha önceden gezip sonra tekrar gidip videoyu veya seyahat rehberini kameraya almışsınız. Bence olayları ve gideceğiniz mekanları gitmeden değil de gittikten sonra anlatsanız daha ilgi çekici olabilir. Zaten kayıt içinde sizin gideceğinizi ve neler yaptığınızı göreceğiz. Siz neler olacağını söylediğinizde büyüsü kaçıyor :)) bundan sonraki videolarda umarım dikkat edersiniz 👍👍

7. Batuhan Ba diyor ki:

Bende seyahat vlogları çekiyorum, Ürdüne ve Fasa gittim ve hakikaten çöl çok farklı bir yer. Çok güzel bir vlog olmuş!