Bu makalenin içeriği kleopatra koyu sedir adası hakkında açıklama sağlayacaktır. kleopatra koyu sedir adası hakkında bilgi ediniyorsanız, bu 40 Knot RÜZGAR GÖRDÜK! İNGİLİZ LİMANI, KLEOPATRA KOYU – SEDİR ADASI [bölüm31] makalesinde oneofakindbnb.com ile kleopatra koyu sedir adası’yi analiz edelim.

40 Knot RÜZGAR GÖRDÜK! İNGİLİZ LİMANI, KLEOPATRA KOYU – SEDİR ADASI [bölüm31] içinde kleopatra koyu sedir adası ile ilgili en doğru bilgileri kapsayan

Aşağıdaki videoyu hemen izleyin

Bu One Of A Kind Bed & Breakfast web sitesinde, sizin için daha yararlı verilere sahip olmak için kleopatra koyu sedir adası dışında bilgi ekleyebilirsiniz. One Of A Kind Bed & Breakfast sayfasında, sizin için her gün sürekli yeni ve doğru içeriği güncelliyoruz, Sizin için en doğru bilgiyi sağlamayı umuyoruz, Kullanıcıların İnternet’e olabildiğince çabuk bilgi ekleyebilmelerine yardımcı olun.

Bazı açıklamalar konuyla ilgilidir kleopatra koyu sedir adası

Vee Gökova videolarımızın sonuna geldik. Bol maceralı ve eşsiz manzaralar sizleri bekliyor… İyi seyirler 🙂 .

Bazı resimler kleopatra koyu sedir adası hakkındaki bilgilerle ilgilidir

40 Knot RÜZGAR GÖRDÜK! İNGİLİZ LİMANI, KLEOPATRA KOYU - SEDİR ADASI  [bölüm31]
40 Knot RÜZGAR GÖRDÜK! İNGİLİZ LİMANI, KLEOPATRA KOYU – SEDİR ADASI [bölüm31]

Okuduğunuz 40 Knot RÜZGAR GÖRDÜK! İNGİLİZ LİMANI, KLEOPATRA KOYU – SEDİR ADASI [bölüm31] hakkında bilgi görüntülemenin yanı sıra, Ardından, her gün One Of A Kind Bed & Breakfast güncelleme yapan başka konuları hemen aşağıda okuyabilirsiniz.

Daha fazla haberi burada görün

kleopatra koyu sedir adası ile ilgili birkaç öneri

#Knot #RÜZGAR #GÖRDÜK #İNGİLİZ #LİMANI #KLEOPATRA #KOYU #SEDİR #ADASI #bölüm31.

dufour,gezi,yelkenli,tekne,teknedeyaşam,yelkenlitekne,dufour350,dufour350grandlarge,travel,turkey,seyahat,gezgin,doğa,natural,tatil,sailingboat,istanbul,türkiye,holiday,kamp,photo,instagram,traveller,manzara,gezilecekyerler,camping,instatravel,trip,traveling,aniyakala,antalya,sailing,yelken,sail,yacht,yachting,sailboat,sailor,deniz,sailinglife,sea,bodrum,sailingvideo,çeşme,alaçatı,bavaria,beneteau,swan,hanse,elan,jeanneau,yaşam,özgürlük,marinahayatı,alaçatıport,marina,portalaçatı.

40 Knot RÜZGAR GÖRDÜK! İNGİLİZ LİMANI, KLEOPATRA KOYU – SEDİR ADASI [bölüm31].

kleopatra koyu sedir adası.

kleopatra koyu sedir adası hakkındaki bilgilerle One Of A Kind Bed & Breakfast ‘ın size verdiği bilgilerle, size değerli olacağını umarak daha fazla bilgi ve yeni bilgiye sahip olmanıza yardımcı olacağını umuyoruz.. Oneofakindbnb kleopatra koyu sedir adası hakkında bilgi okuduğunuz için içtenlikle teşekkür ederiz.

49 thoughts on “40 Knot RÜZGAR GÖRDÜK! İNGİLİZ LİMANI, KLEOPATRA KOYU – SEDİR ADASI [bölüm31] | kleopatra koyu sedir adası ile ilgili en ayrıntılı bilgilerin özeti

1. Hasan Aras says:

Süper süper o dalgaları görünce inanın bizde çok korktuk. Bu video ile kanalınızdaki tüm videoları hayranlıkla izlemiş bulunuyoruz. Kanalın zil sesini açtık ve artık o sesin çalmasını sabırsızlıkla bekliyoruz. Sevgiyle kalın

2. ali cakirgil says:

Supersiniz kaptanlarım !!! Denizcilik denilen kokteyli guzel anlatan bir video olmus, işte bu yuzden baglandık denizlere… Heyecan, huzur, kesif, yeni lezzetler ve baglanmanın tarifsiz mutlulugu … Kapanıs lezzetleri ve manzara da amazing 🙂

3. Toni Toni says:

Merhabalar. Sizleri uzun zamandır takip ediyoruz. Sayenizde denizde yaşamı daha yakından tanıma fırsatımız oldu. Herşey için teşekkürler. Sizlerden bir isteğimiz var. Bu yaşam tarzını hayatınıza nasıl adapte ettiniz yani bu hayalinizi nasıl yaşama fırsatı yakaladınız. Kısacası ☺️☺️ ne iş yapıyorsunuz 🙂 Kendinizi anlatırsanız çok seviniriz 😊

4. serdar benli says:

Sonunda siz de bizim Gökova'nın Deli Memet'i ile tanışmışsınız 🙂 Genellikle üç veya beş gün boyunca batıdan bindiren rüzgara verilen isim Deli Memet. Gökova'nın sonuna doğru da sıkışıp iyice artıyor. Bu yüzden sizin de belirttiğiniz gibi, bir koydan başka koya gidecekken, hele karşı kıyıya geçilecekse sabah 7'den geç kalmamalı. Yoksa Deli Memet dansa kaldırabilir 🙂 Çok güzel bir videoydu, ellerinize sağlık.

5. Atac Oruc says:

Arkadaşlar emeğinize sağlık. Tam tuzlu denizci olmuşsunuz bu seyirde süper. Şu hortum meselesini merak ettim. Sonuçta açık havada güçlü hortum oluşur mu bilmiyorum ama sizin yaşadığınız ilk defa boyle birseyle karşılaştığınız için sonucu nereye varacagını kestiremediğiniz için bir korku mu başka denizcilerden bunu arastırmışsınızdır mutlaka tabiki ani rüzgar değişimi yelkene hızlı bir sekilde müdahale etmeyi gerektirir bunu dışında teknenin güvenliğini ciddi risk altına sokacak bir durum olusturdu mu veya diğer denizciler ne diyorlar bu hava olusumu için? Usturmacalı denizcilik videolarında her zaman üst sınıf 💙 Yeni videolarınızı heyecanla bekliyoruz. Selamlar, sevgiler 🥰

6. SERENITY & TRANQUILO says:

Cok ozlemistim videolarinizi. Neden bu denizlerde ben yokum diye de cok uzuldum. Adrenalin ve özgürlük ne ararsan hepsi var. Tek onemli sey sayenizde az da olsa o guzellikleri yasamamiza sebep oluyorsunuz. Cok tesekkur ederim denizci dostlarim. Bir sonraki video kisa zaman da gelir. Gorusmek uzere.

7. Sena Selin Köse says:

Videolarınıza bayılıyorumm. Erkek arkadaşımla gerçekleştirmeyi en çok istediğimiz hayallerden biri sizinki gibi huzurlu bir mavi yolculuk. Daha nice güzel yolculuklarınıza..♥

8. Seda ORUÇ says:

Nilaycım her zamanki gibi çok keyif aldığımız, İstanbul da soğuk pazar günümüzü ısıtan hem denizi sevdiren aynı zaman da genel kültürümüzü de tazelediğimiz bir video olmuş emeğinize sağlık ağzınıza sağlık devamını sabırsızlıkla bekliyoruz 🧿🧿🧿👏👏👏

9. Tahsin Akgun says:

Günaydın,çok keyif aldım.İyi denizcilersiniz.Bu deneyimleri yaşamak lazım.Gökova merttir.Ayrıca kesin olan şu ki;tekneniz de denizci bir tekne.İyi seyirler.